Nettbutikk & abonnement
Lagerstyrings-
system
Kampanje-
pakking
Vi gjør det enkelt, og setter opp løsninger som er enkle å ta i bruk.
Vi i Direct House er spesialister på tredjepartslogistikk for nettbutikkløsninger og abonnementskunder innen B2C og D2C-segmentet i Norden. Fremtidens forretningsmodell er nettbutikk og abonnement. Direct House har lang erfaring fra e-commerce- og abonnement, og tilbyr løsninger og plattformer som er bedre enn det mye av det som finnes på markedet i dag. Vi tilbyr en enkel løsning svært få andre tilbydere kan tilby.
Sette opp ny nettbutikk?
Direct House kan hjelpe deg med å bygge en ny nettbutikkløsning, med alt fra backend-programmering til UX-design, samt profil og identitet. Våre program kan integreres med de aller fleste nettbutikker og innkjøpssystemer i Norge, og justeres etter kundenes behov. Normalt integreres dette uten ekstra kostnader for våre kunder. Direct House har en sterk IT- og tech-avdeling i Norge, og et eget utviklerteam i Polen, som kan tilby full drift og support.
Vi kan også hjelpe deg med en ansiktsløftning av dagens nettbutikkløsning, så nettbutikken din er rustet for dagens og morgendagens e-commerce. Vi tilbyr også rådgivning rundt ERP-systemer og ulike betalingsløsninger.
Skalere nettbutikk i eller utenfor Norge
Vi er en tredjeparts logistikkpartner med erfaring med å hjelpe norske netthandelsbutikker ut i Europa – til et større marked med nye skaleringsmuligheter. Når salget øker skalerer vi enkelt driften for å møte din vekst, uten at dette påvirker ledetider tilknyttet ordrehåndtering. Du velger selv den løsningen som passer for deg og dine behov.
Om din nettbutikk behøver å vokse, enten det er i Norge eller internasjonalt, har Direct House tjenester og løsninger som hjelper deg med å skalere på en effektiv måte. Vi har pallelager, plukkhyller og effektiv lagerstyring, og velger det som er mest hensiktsmessig basert på varetype. Vi har faste ansatte med etablerte rutiner, og tilgang på nye årsverk ved behov.
Vi prioriterer sikkerhet høyt med bevoktning 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Vi har tre store varehotell og logistikkhus med strategisk beliggenhet i Oslo, Arendal og Sverige (EU), der vi effektuerer dine varer og leverer til hele Europa.
Abonnement er fremtidens forretningsmodell
Visste du at vi nordmenn i gjennomsnitt har hele 18 ulike abonnement? Nå abonnerer man på alt fra TV-kanaler og strømmetjenester, mat og klær, parkdresser og bøker, til biler og sykler. Dette er en trend som ikke kommer til å stoppe her, fordi abonnement er en fremtidsrettet og bærekraftig forretningsmodell.
Direct House er spesialister på abonnementslogistikk og utvikling av abonnementsløsninger og systemer. Vi har et skreddersydd varehotell for pakking av alle typer abonnementsprodukter, enten det er B2B eller B2C. I tillegg til at alle forsendelser går som de skal, får våre abonnementskunder også nødvendige tall på nysalg, abonnementsalg og drop off-statistikk. Det er viktig informasjon å ha oversikt over i salgs- og markedsføringsprosessen for bedriften din. Om kunder dropper ut eller sier opp sitt abonnement, så kan vårt kundesenter hjelpe til med win-back-løsninger for å vinne kunden tilbake.
Hva er et abonnementssystem?
Et abonnementssystem er et ordresystem for repeterende ordre. Det kan være like ordre, eller like med variasjon. Abonnementssystemet vårt er ekstremt fleksibelt, og støtter de fleste nettbutikkløsninger som finnes i dag. Mange av kundene våre er innen helsekost og kosmetikk, men det trenger ikke nødvendigvis være et tradisjonelt abonnementsprodukt. Det kan være du har et hovedprodukt, men med tilleggsutstyr som abonnement.
La oss si du for eksempel selger svømmebasseng. Kanskje kunden din vil abonnere på renseutstyr? Eller at du hvert kvartal eller halvår trenger filter til ventilasjonssystemet hjemme – det kan også være et abonnement. Da vil systemet passe på når du skal ha tilsendt en SMS eller e-post, og når du skal ha produktet.
Kanskje er det variasjon fra kunde til kunde. En som selger barberhøvler vil kunne ha noen kunder som barberer seg hver dag, mens andre gjør det en gang i uken. Disse vil ha ulikt behov for når de skal ha tilsendt nye barberblader. Vårt abonnementssystem tilrettelegger for hver enkelt kundes behov.