Kundeservice

Lagerstyrings-
system

Kampanje-
pakking

Det å ha en velfungerende kundeservice med profesjonelle kundebehandlere er en viktig faktor for å lykkes, og for å beholde kunder. Merkevarer bruker mye ressurser på å finne og vinne kunder. Det er derfor viktig å bruke profesjonelle ressurser for å beholde eller vinne tilbake dine kunder.

Driver du for eksempel et enkeltmannsforetak, en start-up eller en mellomstor nettbutikk, kan det fort bli altoppslukende å måtte svare på kundehenvendelser på e-post og telefon. Spesielt når du egentlig skulle brukt ressursene dine på å få din egen butikk til å vokse.

Outsource din kundeservice

Hos Direct House kan du outsource alt av kundeservice. Vi har medarbeidere med mange års erfaring innen callsenter og kundeservice, og vet hva som kreves for å drive god og effektiv kundebehandling. Vi har et avansert og driftssikkert telefonisystem med intelligent køstyring, overvåkning og gode rapporteringsverktøy. Våre kundebehandlere setter seg inn i din bedriftskultur og håndterer kundene på den måten du ønsker – og har utmerkede metoder for å sørge for en høy win-back-rate.

Lurer du på noe?
Ta kontakt med oss.

Våre medarbeidere har lang erfaring og hjelper deg gjerne med dine logistikkutfordringer. Om du har spørsmål om oss og våre tjenester – nøl ikke med å ta kontakt allerede i dag for en lønnsom samtale.
Kontakt oss