Fra venstre: Harold Davidsen, Leif Åkesson, Yngvar Nilsen, Jarle Reiersen, Geir Sture.
Direct House Gruppen, med base i Oslo og Arendal, har en spennende infrastruktur for netthandelskunder og kampanjepakking for ulike bransjer, som eksempelvis retailkjeder, humanitære organisasjoner, bank, forsikring, forlag, helsekost og abonnementstjenester. Og nå går Yngvar Nilsen fra Artisti til Direct House.
Kjent for sin kunnskap og erfaring
– Det at Yngvar velger å komme til oss tar vi som en stor tillitserklæring. Yngvar er en nestor i DM-bransjen, og er kjent for sin kunnskap og oppfølging i verdensklasse. Yngvar har jobbet med stort sett alle bransjer, og spesielt har han lang erfaring med å hjelpe humanitære organisasjoner med ulike kampanjeproduksjoner, sier Geir Sture, dagligleder i Direct House.
– Jeg var så heldig å få lov til å være kollega med Yngvar for en god del år tilbake, og jeg må si: du finner ikke flinkere folk enn Yngvar når det gjelder DM-produksjon og kampanjepakking. Yngvar går inn som rådgiver og produksjonsleder i vår maskinelle produksjonsavdeling for DM og kampanjepakking, avslutter Sture.
Direct House – en av de beste i klassen
– Direct House er et fremtidsrettet og spennende selskap i vekst, og som jeg alltid har sett opp til som en av de aller beste i klassen. Direct House har maskiner tilpasset dagens marked og volumer innenfor digitalprint, laserprint, konvoluttering og ulike pakkemaskiner for varepakking, markedets beste online lagersystem med kundetilpasset skreddersøm, og ikke minst teknologi og tech-løsninger som gir gode muligheter for kunder.
Jeg har blitt tatt godt imot av gjengen, og er allerede godt i gang med arbeidet. Veldig artig er det at jeg får jobbe side om side med Jarle Reiersen, forteller Ingvar Nilsen.