Kosmetikk som abonnement
Lava Art er et norsk firma som selger kosmetikk med abonnementsordning. Firmaet produserer i Sør-Korea, og har operasjonsbasen med kundeservice og lager hos Direct House i Norge.
– Vi har jobbet tett med Direct House hele veien og benytter oss av hele pakka. Vi har gått fra 100 000 til 27 millioner i årlig omsetning på fire år, og i år regner vi med å lande på mellom 55 og 60 millioner kroner. For å lykkes må man ha solide partnere med seg, sier daglig leder i Lava Art AS, Victor Sebastian Holst.
– Jeg kan anbefale Direct House. Som en god 3PL-partner er de en viktig årsak til vår suksess.
Direct House som logistikkpartner
Lava Art opererer i dag i 8 land, og har planer om å ekspandere ytterligere. Snart starter de også eget klesmerke. Med Direct House som 3PL-partner i Norge går alt strømlinjeformet inn og ut av landet.
– Vi benytter oss av hele pakka. På den måten kan vi fokusere på å selge og å utvikle produkter, fremfor drift og logistikk. Direct House er villige til å gå det ekstra steget for å hjelpe oss med å lykkes, og forstår at de er et viktig ledd i suksessen. Når våre kunder er fornøyde, blir vi fornøyde. Det forstår Direct House, forteller Holst.
God kundeservice gjennom Direct House
God kundeservice er viktig få å lykkes med nettsalg. Lava Art har faste kundeservicemedarbeidere hos Direct House.
– Jeg er veldig fornøyd med kundesupportdelen. Den faste gjengen som jobber for oss er kjempeflinke og får gode tilbakemeldinger fra kundene våre. På TrustPilot har vi 4,7 av 5 stjerner. Det er veldig bra, spesielt når man driver med abonnementsalg, avslutter Holst.
«Med Direct House har vi gått fra 100 000 til 27 millioner i årlig omsetning. Direct House er en viktig årsak til veksten vi har hatt de siste årene.»
Daglig leder Victor Sebastian Holst, Lava Art AS